Dul_y_Ucker
Membru Din: Calarasi
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 569
any vb despre faptul k o deranjaza k unii fani publica poze private q ea si q familia ei
_______________________________________ Mucho ya intenté por levantar la voz Por despertar el interés vacío Que te haga mío, baby
Y sé que tal vez ese día Nunca me sucederá
pus acum 18 ani
rebelde_g!rl
Membru Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 693
da mi se pare normal ... are dreptul ei ... e si ea tot un om ca si noi choar dc ea e vedeta internationala si o iubeste atata lume ... mie mi se pare normal
_______________________________________ I wanna be the rain that falls about you/Washes away the pain/I wanna be the sun that shines on you/Warms your world each day/I wanna be the sky that holds the stars for you/So you never loose your way/I wanna be the wind that kiss your face/I wanna be the rain